اولریک دو وارنس، شرکت بازاریابی فرانسوی است که در سال 1983 با مدیریت اولریک ویلارد تأسیس شد و عطرهای خلاقانه و اصیل را با تأکید بر سرگرمکنندگی و با قیمتهای مناسب در معرض فروش میگذارد. جامعهی هدف محصولات این شرکت جوانان 20 تا 35 ساله هستند. اولریک دو وارنس با بهرهگیری از تیمی بسیار باتجربه و با اعضایی که در تعدادی از شرکتهای پیشرو در این صنعت موقعیتهای شغلی کلیدی داشتهاند، محصولاتش را از طریق خردهفروشیهای بازار انبوه، در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی با موفقیت به فروش میرساند. محصولات اولریک دو وارنس در فرانسه عمدتاً در فروشگاههای مواد غذایی و تعدادی از بوتیکهای انحصاری اولریک دو وارنس در شهرهای بزرگ، به فروش میرسند. در آلمان محصولات آن از طریق داروخانهها عرضه میشوند. در مناطق دیگر جهان، برند اولریک دو وارنس محصولاتش را از طریق تعدادی از فروشگاههای عطر و فورشگاههای بزرگ منتخب ارائه میکند.
این شرکت در سال 2006 نامزد دریافت جایزهی آوداچه کریتریچه (به معنای «جسارت خلاقانه») شد و جوایز بسیاری را برای عطرها و بستهبندی محصولاتش دریافت کرده است. عطرهای اولریک دو وارنس در درجهی اول در اروپا عرضه میشوند و در آسیا و آرژانتین هم در دسترس هستند.
این شرکت علاوه بر عطرهای زنانه و مردانه، خط تولیدی برای محصولاتی مراقبتی-بهداشتی بدن، لوازم آرایش زنانه، خوشبوکنندههای خانگی و شمعها و همچنین جواهرات دارد و این محصولات هم از طریق همان فروشگاههای گفتهشده عرضه میشوند.